21.01.2007 tarihinde Finansbank kıredi kartimın borcunu ödemek için istanbul-merter şubesine gittim. Günlerden pazar.Atm den nakit olarak borcumu yatırırken parayı makine aldı ve paranız tanımlanıyor diyerek dondu kaldı.(makina arızalandı) Belki düzelir diye
başında 45 dakika bekledikten sonra sorunun düzelmeyeceğini anladım. Daha sonra her hangi bir sorunla karşılaşmamak için müşteri hizmetlerini aradım.
Telefondaki bayan atm nin durumunu inceleyim dedi ve beni beklemeye aldi bir süre sonra makinanın arızalı olduğunu ve servisin yönlendirildiğini bildirdi. makinanın kartı ve parayı tekrar geri verme ihtimaline karşılıkta kartı kullanıma kapatmamız gerektiğini söyledi ve bizde mecburen kartı kullanıma kapattırdık.Buraya kadar benim pazar günü makinanın başında bir saat beklememin dışında herşey normal.
Şubat ayı eksrem geldiğinde adıma yeni kart düzenlendiği için benden kart ücreti kesmişler.Bende 444 09 00 finansbank müşteri hizmetlerini defalarca (sayısını hatırlamıyorum) arayıp itirazda bulunmama rağmen aldığım cevap,kayıp calıntı bildirimi yapıldığı icin itirazınız kabul edilmemiştir denildi. Şimdi ben kartımı caldırmadım kaybetmedim veya kırmadım zaten böyle birşey olsa niçin buişin peşine düşüyümki. Tamamen bankadan kaynaklanan bir sorundan dolayı haksız olarak bu para benden kesildi.Kendilerine böyle söylediğimde birde bizi yalancı durumuna düşürüp, belki siz kullanım hatası yaptınız diyorlar.Ben 11 yıldır bir kamu dairesinde memur oşarak görev yapıyorum ve kıredi kartını nasıl kullanıcağımı malesef cok iyi biliyorum.
Vel hasılı başınızı arıttım müşteri hizmetlerine beni yetkili birisine bağlayın onunla görüşüyüm dediğimde bu konuyla alakalı sizi başkasıyla görüştüremeyiz diyorlar.Genel merkeze mail gönderdim biz yaptık oldu hesabı olumsuz cevap geldi.
Sizi bumantıksız uygulamanızdan dolayı basına veririm dedim istediğinizi yapabilirsiniz dendi.
Birilerinin bunlara burasının dağbaşı olmadığını istedikleri gibi at koşturamayacağını hepsinden önemlisi vatandaşın hakkının pesinde olduğunu bildirmesi lazım.