Sonrası...
Started by
eda
, 07.10.2003 11:28
20 replies to this topic
#21
Posted 17.11.2006 - 17:13
Tmm sana sürekli söylensin
Ama nadir şeyler bazıları için, bazılarımız için daha anlamlı olabiliyor..Ya sevgide ve sevgiyi göstermede kural yok ki...Herkes içindeki aşkı doya doya yaşar umarım
Gözünü kırpma , düşerim ben
Similar Topics
| Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
|---|---|---|---|---|---|
Erdoğan'ın OHAL Sonrasında Çok Konuşulan Paylaşımı |
Güncel | hüfyaa |
|
|
|
Makyaj Öncesi Ve Sonrası: Şaşırtıcı |
Moda & Güzellik | hüfyaa |
|
|
|
Twitter Sonrası Youtube Için De Erişim Engeli |
Güncel | dokuzharf |
|
|
|
Deprem Sonrasında Neler Yapılmalıdır? |
Açık alan | KãRdé£éN |
|
|
|
Beşiktaş 2-1 Galatasaray Maçı Sonrası Adnan Polat'ın Açıklamaları |
Futbol | Muziçko |
|
|
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users
















